ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ – ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το ελαττωματικό προϊόν μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες αιτιολογώντας τον λόγο επιστροφής του. Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση και δεν θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα επιστροφής του.

Σε περίπτωση που κάτι δεν σας αρέσει ή δεν σας κάνει, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την αντικατάσταση του προϊόντος με δική σας επιβάρυνση.

Σε περίπτωση μη ελαττωματικού προϊόντος δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.

Αναλυτικά για να είναι εφικτή η επιστροφή θα πρέπει:

            α. Το προς επιστροφή προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, δηλαδή να είναι πλήρες, χωρίς φθορές, η συσκευασία του να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν, συμπεριλαμβανομένων όλων των ετικετών/καρτελακίων, απαραίτητων εγγράφων κλπ. και σε κάθε περίπτωση να μην έχει χρησιμοποιηθεί και

            β. Το προς επιστροφή προϊόν να συνοδεύεται από τα σχετικά παραστατικά αγοράς (απόδειξη λιανικής & δελτίο επιστροφής)

Αντίθετα, εφ’ όσον η επιστροφή/αντικατάσταση γίνεται λόγω αποδεδειγμένης ελαττωματικότητας του προϊόντος, μπορείτε να αντικαταστήσετε με νέο προϊόν και τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος, επιβαρύνουν την Εταιρεία.

Η Εταιρεία ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση έλλειψης συμφωνημένης ιδιότητας ή ύπαρξης ελαττώματος, μόνο εφ’ όσον αυτό έχει προκληθεί από υπαιτιότητά της. Οποιαδήποτε ζημία υποστεί το προϊόν κατά την επιστροφή του προς εμάς, βαρύνει αποκλειστικά εσάς.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, σας συνιστούμε να ελέγχετε προσεκτικά κατά την στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας και της ετικέτας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.

  1. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας απαραίτητη κρίνεται η αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος
    στο info@karko.gr.gr αναφέροντας την αιτία επιστροφής του προϊόντος (ελαττωματικό
    προϊόν, λάθος προϊόν κτλ ).
    Παράγραφος 4
    4. Αφού ολοκληρώσετε την συμπλήρωση του Εντύπου Επιστροφής και ενώ έχετε ήδη αποστείλει
    ηλεκτρονικό μήνυμα στην Εταιρεία μας (info@karko.gr.gr) , τοποθετήστε το Έντυπο μαζί με
    το προϊόν μέσα στην συσκευασία προς επιστροφή. Αφού παραλάβουμε το προϊόν και διαπιστωθεί
    η εμπορεύσιμη κατάστασή του, θα ξεκινήσει άμεσα η επεξεργασία του αιτήματός σας.
    Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε πάντα να επισκεφθείτε το www.karko.gr.gr

Παράγραφος 5

  1. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ
    το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Η διαδικασία του αντιλογισμού (ολικού ή μερικού) στις χρεώσεις πιστωτικών καρτών, γίνεται όπως ακριβώς έχει γίνει η χρέωση της κάρτας. Αν η χρέωση έχει γίνει εφάπαξ, η επιστροφή θα γίνει εφάπαξ, ενώ αν η χρέωση έχει γίνει με δόσεις τότε και η επιστροφή θα γίνει με δόσεις. Εάν έχετε πραγματοποιήσει την αγορά σας με αντικαταβολή, παρακαλούμε θερμά συμπληρώστε τον τρίτο πίνακα ‘Επιστροφή χρημάτων αντικαταβολής’.

 

Close My Cart
Close Wishlist
Recently Viewed Close
Close

Close
Categories